ryugakusei tte taihen desuyo ne


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





原因は何かをちょっと考えてほしんだ。

masalah aku :
bengang betol. orang ijime aku tapi aku diam aje. dalam hati mmg nak tumbuk aje kasi lebam muka. Aku tau la aku ryugakusei..nihongo tak pandai. Bila orang cakap aku バカ and  アホ bila aku tanya soklan pasal study, mmg aku geram. Kalau dah pandai jgn la sibuk menyemak kat bilik org lain tgh blajar. 「俺だったら10分で解けるよ。。楽勝だよ」PEGI MAMPOS!..kalau ko pandai boleh buat dok diam2..Nasib baik bukan dalam english..kalau tidak aku dah pijak2 muka korang sekor2..

Tapi apakan daya..aku nih jenis diam bila kena kutuk pun. Sejarah aku kena ijime dah lama dah sebenarnyer. Sejak aku form 1 dulu (kat sekolah atas Bukit Nanas - Nama di rahsiakan)aku dah kena ijime. Pernah jugak aku sepak perut budak yg kutuk aku dulu masa dalam bas skolah. Kali ke2 sepak tu terkena budak pompuan merangkap jiran aku ..hahah pedulik ape..Marah tak ingat masa tu..
Gemuk, besi, lembap, bodoh, macam2 la..tambah2 time tu aku dari taiping tetiba masuk skolah bandor yg pemes plak tu. Kesan dari kejadian tu aku pilih utk diam bila orang kutuk aku or something yg sewaktu dgnnya. Tapi kengkadang tu marah jugak, apabila tahap kesabaran melepasi paras 5 skala rikter.

Sekian..sessi bengang tak paham 制御工学第2でした~


0 Responses to “ryugakusei tte taihen desuyo ne”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly