seminggu ini...


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





1. Lebanon Conspiracy..
Ntah ape demam buang tebiat mamat lebanon nih nak menyemak dalam newspaper mesia. Aku pun ayashii gak apahal mamat ni tetiba nak sumbat duit byk macam tu kat mesia. Teringat aku emel2 ayashii yang slalu aku dapat dulu tentang hartawan nigeria/africa etc yg nak no akaun kita sbb nak transfer duit 2billion US dollar utk sementara waktu..WHAT THE HECK? Amboi, kalau cite dongeng pun..mana la doit 2billion nak jatuh macam tu je depan kita. Orang waras pun bleh miwakeru bende2 camtu. Lain la orang kapiaq main judi menang tikam tu lain la. Duit haram semua tu. Kekkyoku hari ni mamat lebanon nih dah kena tangkap. Baguih la tu...menyemak je tgk gambar afro mamat yg kununnyer terkaya di donia tu..

2. Johor Conspiracy..
Nih lagi satu cerita hampeh yg dibesar2 kan oleh orang Melayu yg mudah tertipu. Tak tau la kalau ada kat paper, tapi dalam net all around blogs ada byk cite pasal nih. About a boy kat Johor yg kena sumpah jadi ikan pari sbb marah ibunye sdg baca Al-Quran time dia tgk tv. Maaa neh, niteru deshou..cite budak kena sumpah jadi monyet ke anjing..binatang la senang cite kat Mesir(?)..According to a few sources, yg gambar mcm binatang tu sebenarnye replika tanah liat yg digunakan kat satu pameran...

Lagi satu, 2 minggu lepas kut aku ada dapat satu emel pasal perkataan Bye yg dikatakan ada kankei dgn kristian something2 la..duh..ntah paper2..abih yg korang dok hantar emel2 yg asalnye berunsur ilmu agama tapi kat end of it ada p/s kalau tak foward dapat bala etc...SYIRIK beb!..kesimpulannye surat berantai ni tidak wajar!..stop sending those berantai emels la weh!

3. CAD Conspiracy..
Perghh seminggu nih aku ngadap CAD jek memanjang..tak leh nak start shiken benkyou lagi pun..demit la..Sampai pening2 kapla dok assemble parts 4-5 kali...dah la kena hantar ngan powerpoint happyou skali rabu nih, next week happyou, shikamo that bloody sakaki sensei ada skali ngan group aku..demit. Kompom kena soal byk2 dgn dia..tambah2 aku nih ryugakusei..mmg dia tu ada issue ngan kitorang..Dem! aku kena makaseru jek kat member2 aku..since aku dah byk buat keje utk derang..semua yg ada kankei ngan komputer aku buat..Word, Grapiks, CAD..hotondo aku buat..tapi takpe..sbb aku keisan tak power sgt..thanks to derang..keisan sume ok je kut alhamdulillah.

4. Shinken Conspiracy..
Shiken aku start 31hb nih..sampai 13hb..hotondo 1 paper a day..except on 6hb..ada Kiriki ngan Ryutai kikai...gambaruu..( hari ni report anto separuh..selamba badak jek..huhuhuhu ) InsyaAllah 16hb aku blah dari sini..wuhooo!

5. Bare Conspiracy..
Bare rupanya guitarist kumpulan Slank..perghh aku baru tau..(ekekekekke) Aku nak letak video kat sini, tapi takut Bare saman aku plak..kang abis harapan nak beli kete..uhohohoho

korede owari..


0 Responses to “seminggu ini...”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly