damn I'm bored ( lazy sebenornye )


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





alhamdulillah, 創造設計 dah antar..tinggal happyou jek next week. 以外と group aku yg tak seberapa pada awalnye, berjaya jugak siapkan all the parts and siap assembly sume. Group aku nye projek mungkin tak sehebat idea group lain..tapi insyaAllah, mintak2 animation yg aku buat tu bleh membezakan antara group lain.. :)

sblom aku tukar topik, time kasih la kepada apek kerana sudi menjadikan blog aku yg tak seberapa nih sbg bahan bacaan anda..hehehehe..mungkin ko antara 5 orang yg baca blog aku kut..heheheh aku pun tak tau kenapa aku rasa ada 5 orang je yg baca blog aku..maaa iiyah..

1. -30度の世界
Kat news ptg tadi tunjuk pasal winter kat a few countries. Tahun ni macam2 rekod ada. Eg. rekod sekisetsu ( amount of snow ) mcm kat Niigata, Nagano, Hokkaido..semua pecah rekod purata tahunan..Pastu kat Russia rekod -30darjah time tengah hari...Pergghhh mmg hebat la orang russia. Aku tgk siap ada terjun dalam pool pakai spender jek..kuat siot paru-paru derang ni...Bercakap ttg russia, abg aku dikabarkan ke sana..semoga dia bersedia la nak idup dalam ais boks tu..setakat nih aku penah rasa -20 nye fridge tpt aku baito kek dulu and -30 kat amusement park kat Nagoya..hehehhe..sejuk doh..

2. Terima kasih
Aku malu nak tulis kat YM, tapi sebenornya aku nak berterima kasih kat mereka2 yg tak putus2 hantar msg every morning lepas subuh pasal peringatan, hadith2 dan sbgnye. Everyday aku bangun pagi..and tolak mouse mesti ada 2-3 msg YM..sekurangnye2 aku bangun pagi membaca sesuatu yg baik dan tidak sia-sia. Yg hantar pun dapat pahala, yg baca pun dapat pahala.

3. Livedoor buat hal
Ntah apa masalah livedoor nih..aku tak baca dgn kuwashii lagi news nihh..but aku dapat tau someone yg ada kankei ngan livedoor bunuh diri hari nih..pehhh orang jepun nih..sket2 bunuh diri..rasa tanggungjawab konon..takde life siot japonese nih

4. Skolah dan henpun
Hahaha..aku dah agak dah..mesti orang bantah nyer..On the day kuar paper yg tulis pelajar di benar bawak henpon tu, aku ngan member2 aku dah kutuk2 dah..Henpon kat skolah = bukan kasi slamat...silap2 lepas nih ada video mencangkung lagi..tapi mencangkung dalam toilet gakko..silap2 chekgu pun kena..Hahahahha...Bagus..kasi simpan henpon kat umah...pegi skolah dok blagak tayang2 kat member aje pun..perabih duit mak bapak jek beli henpon lawa2..last2 kena curik jual kat pudu gak pun.

okaylah dudes and dudeds..
sampai sini aja dulu..jumpa lagi bila senang


0 Responses to “damn I'm bored ( lazy sebenornye )”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly