iyo iyo da!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Alhamdulillah..exams abis dgn selamat..Out of 10papers, 2 dah kompom out..and yg menyedihkan tu hisshu yg aku sairi kantol lagik. Maaa seketol je takpe kut. Sbb asalnye mokuteki aku ialah utk agaru 4nen dengan selamat. Kalau aku naik 4nen dengan cukup tan ii..maka kouki tahun ni kenalah amik seketol paper Kiriki 1 tu lagi buat kali-3..saiyaku..akakakak..

Exam kali nih paling best bagi aku..dapat study ngan kengkawan..plus kibun nak naik 4nen tu..tiap kali stadi kat gakko..mesti kuar cite pasal 1nen-2nen..gaya cam nak abis skolah jek..hahahhaa..klakar2. Dah la kitorang buat browsing room kat Bangunan Kikai tu cam umah kitorang..tinggal beg, kasut, komp sume kat sana. Padahal bilik tu bleh guna sampai 9mlm jek. Tapi 2minggu stret kitorang seikatsu kat situ. Sib baik sensei2 北棟 baik2 blaka. Siap kasi hint exam pukul 3pagi..Tapi last day jumaat lepas kitorang kena bersihkan bilik tu..hahah oosouji.

Bulan 4 nih kalau tiada masalah..dan diizinkan Allah..bleh la pilih kenkyu..Result takde la power sgt cam member2 aku..Aku tgk member nihonjin aku ada sampai 220, aku kalau kira2 pun unofficially baru 190 camtu kut..tapi yg pasti aku bukan golongan bawahan.. :D...And aku target nak masuk kenkyu sensei yg aku taklepas paper tuh..Nak revenge kat dia..har har har!

Iyo iyo ashita!..aku nak balik mesia. Alhamdulillah tiket sempat sampai..tteiuka..dah sampai pun sabtu kelmarin..Ngok ngek minah amoi nih salah tulih aku nye alamat..Hampeh tol..sib baik aku check tenet, kakunin nimotsu ngan kuroneko takkyubin. Terus aku call pukul 7 pagi..terasa cam first caller of the day plak..And kepantasan servis Jepun mmg aku tabik!..lepas call headquaters Kuroneko Nagano..dalam 1 hour sampai terus barang. Yoshh..ato wa kemas beg aje. Lepas ni nak kuar carik omiyage dan sebagai nye..

Jya..jumpa kalian di malaysia.
3am kuar nagano..yosh!


0 Responses to “iyo iyo da!!!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly