natsukashi and funny ol' memoreez


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





hahaha this is something very xsangka2..
semoga apek sempai ku membaca..(dia baca kut menurut blog dia kekek)

aku kemas2 bilik aku, baru 15% jek..sbb nak buang barang; 3 kotak to be exact..barang2 AAJ aku. Dah lama nak buang tapi bila holiday jek bz..bz..so kali nih sbb bosan dok main game kingdom hearts 2 dekat 8jam..aku pun keluarkan kotak2 berat and mula check mana buku nak jual and etc2..

dalam dok belek2 tu..terjumpa la notes2 yg mmg menarik perhatian aku..sbb note tu berisi segala2 benda time orented : read orientation ngan sempai2 ryo 3rd dulu..Kahkahkah gelak aku masa bukak 1st page ada nama2 batch aku yg 3rd, with their fullname, nama kohai, alamat, result SPM, IC no. siap no tepon umah pun ada..pastu teringat la time2 kat 5th college tu..dalam bilik si apek or should i say Sempai Zoltan (sila buat gaya Dude Where's My Car bila menyebut Zoltan)

Nih sebahagian dari nota..aku tulih balik

Nama senpai 3rd
1. Vivie Ornitier' a.k.a Senior V <-- nih mon kalo tak silap aku
2. Masakari Olondiotusi Olendertusi a.k.a Senior Maximillian Falco yg sedang berlatih pencak maharaja
3. Zaidi Desa b Ahmad Desa a.k.a Senior Taski Constacurta <-- nih Koyot kut
4. Sheikh Mohd Anuar Mohd Kasim a.k.a Senior Sheikh/Taigan <-- nih nama betoi dia kasi..baguih2..hehehe
5. Sheikh Nor Shahdum Chong a.k.a Senior Zolta Mild Seven <-- nih apek isap rokok mild seven byk nak mampuih time tuh
6. Isamushi Miyamoto Mushashi a.k.a Senior Musa yg berada di Hokkaido main salji <-- Conggo nih
7. Ghazali bin Asin a.k.a Senior Fanta oren Berkarbonat <-- nih Fod
8. Zeti Elliza a.k.a Senior El
9. Rowena Tan Chee bt Muhammad Tan a.k.a Senior Lanun yg berada di Hokkaido buat yukidaruma (aku spell ukidaruma..mmg dasar nihongo tak reti time tu)
10. Nazatul Mahani Sheikh Abdul Aziz Shah a.k.a Senior Mumtaz Cleopatra/Cleo yg suka merompak Senior Musa
11. Senior Ojokabijinkadochirademoii a.k.a Senior Ojo yg berada di hokkaido menghalang Senior Cleo merompak
12. Indah Permai bt. Muhamad a.k.a Senior Tolongku Onegai Shimasu/Senior Toon Geredomo Daijyobu <--ntah apsal ada dua nama
13. Sharifah Ezani Marsila bt Mohd Kadis a.k.a Senior Kimutaku kokoremete kokoruniaru/Senior Kimurakokoni yg merupakan pakwe Suzuki san
14. Azalia Azzlina bt Azizan a.k.a Senior makurokuro kawaishi kawaiyawarakai washi/Senior Wakai
15. Maimunah Lokman a.k.a Senior Milo buat anda jadi kuat dan sihat/Senior Milo
16. Jenfebmacapmay a.k.a Senior Oreo

Maksud Kankei : Kankei adalah sebuah motosikal Honda bulat bernombor plat NJ 3477 bergear cungkil berstiker PSX, berpadanan dengan sebuah helmet fullface skoie tanpa visor

Maksud Mandom : mandom ialah lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x lembap x 6.02 x 10e23


seriusly..aku mmg takkan lupa time orented kat AAJ dulu..walaupun ada a few chikins yg hantar surat layang la..komplen sekaligus merosakkan program..tapi the few months with ryo 3rd mmg terbest!..and aku ngan peyek siap pegi jumpa apek sblm gi solat jumaat satu hari tu mintak continue orented (kalo apek ingat lagi aa..dia baru bgn tido time tu)..sebab mamat surat layang tu (nama IBRAHIM keluar AAJ masuk UIA) xdapek la kitorang amik sign sempai2 semua..padahal dah tulis satu word pad selang 7baris semua nama sempai with IC no semua..hahaha aku ada simpan lagi IC no. semua batch 19..kekeke (nak buat ape punn..duuhh)

Ryo 3rd mmg best. Sempai2 xramai..xkejam..sbb ada conggo..hehehe. Sampai skarang aku tgk sempai2 3rd still contact sesama derang..mmg respek la aku.

Konklusi..walaupun dah lama tak jumpa korang..yg aku pernah jumpa lepas AAJ tu..ada bape ek..Mon, Apek, Tuty, Elmi, Conggo, Aiza je kut..maybe ada lagi kut tapi xingat..
walau kat mana pun korang..semoga berbahagia slalu..slamat sotsugyo kepada yg sotsugyou...dan slamat blajor kepada yg masih blajor..

apsal ending cam sedih nih? (kakakakka)
till then..aku nak tunggu UEFA mlm nih tgk CHELSHIT bleh lepas tak lawan BARCA..wuuuuu


2 Responses to “natsukashi and funny ol' memoreez”

  1. Anonymous Anonymous 

    Ahahaha tergelak cekik aku sat tengok maksud kankei gwahahhhuashda

  2. Blogger milosedap 

    maimunah lokman???? ahhahaahaahahahahahha!!
    sirius natsukashi habes! macam bangang pun ade bile ingat balik...

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly