sadisnye..


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





bila balik cuti nih..baru aku sedari..betapa keciknye circle of friends aku..
bilang2 punya bilang..hampir 85% kawan2 aku yg lekat sampai skarang..semua dari AAJ a.k.a list YM aku..bila balik cuti, kat sini bape ketol je member pun. Ada yg xmo reply msg dah..ramai plak yg dah kawen pun ada, yg buat2 tak kenal pun ada..

huhuhu sadisnya..
mane pegi kawan2 aku time
1. Tadika kat taiping nun??
2. Sekolah Rendah King Edward VII taiping nun??
3. S.R.K St. John (1) Bukit nanas nun??
4. St John's Institution Bukit nanas nun?? (rival apek)
5. S.M Anderson Ipoh nun?
6. Matrikulasi ITTAR Langkawi nun? (3bolan je pun)
7. AAJ..(bape kerat je pun)

sedihnya..nih la masalah bila blajor luar negara..member terhad (aku je kut), sedara pun dah tak ingat, balik2 jek sedara mara sepupu sume dah kawen beranak pinak dah...ahahhahahahah

yet again..SADISNYE..

tukar topik sket..
Malaysia sadis skarang..bila dok semeja ngan orang2 dewasa berbincang..(aku pun dah kira dewasa la wehhhhh) pasal politik etc2...mmg sedih la.. lagi skali, aku mmg rindu time Dr. M kita ada. walau apa pun orang kutuk dia ka..tgk la beza Mesia skarang..bila ada kepala yg weak mcm skarang. BTW..bila samy bellu nak berangkat, rasa2 dia jek menteri yg maintain dari zaman dolo2 lagi deshou?? byk pakai gangster kut?? who knows?


1 Responses to “sadisnye..”

  1. Blogger Assistant 

    aih, bebudak tadika pun kira kayooo

    ala, sama ngan aku la tu. sama2 lain kehidupan dah. mana nak ingat orang lain.

    tetau je, satu hari kang aku pun tak layan ko ahahahehreiohra

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web blog

Previous posts

Photos@Blog

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger

make money online blogger templates



rakugaki place ~  (*^ー^)b is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn all about Blogging for Money at Gecko&Fly